Przejdź do głównej zawartości

Organizacja


                                       ORGANIZACJA


Hej wszystkim! Dzisiaj napisze jak być dobrze organizowanym . Ja   kiedyś w ogóle nie była osobą zorganizowana, zajęło mi to dużo czasu żeby być zorganizowaną. Dam wam 5 złotych rady, które naprawdę w moim przypadku pomogły. Mam nadzieje, że  u was też się sprawdzą.





                                      KALENDARZ


1.        Rada pierwsza  jest to kalendarz, planer  w moim przypadku bardzie sprawdza się kalendarz, który drukuje co miesiąc. Takie kartki  z miesiącem można poszukać  w Internecie lub na Pinterest naprawdę jest tego bardzo dużo, każdy znajdzie cos dla siebie.

                                                                      źródło



                                 NIE ODKŁADAJ


2.       Nie odkładaj nic na później to właśnie był mój najgorszy błąd, który popełniałam. Odkładałam na późniejszą  porą a później się nie wyrabiałam.

                                        PLAN


3.       Ważny jest plan co musicie zrobić danego dnia takie plany na dany dzień  lub na cały tydzień możecie znaleźć na  na  Pinterest . Wystarczy tylko wydrukować.
                                                                    źródło


                                   ELIMINACJA


4.       Eliminuj niepotrzebne rzeczy wiele z tych rzeczy, które chcesz zrobić jest niepotrzebne dlatego wybieraj najważniejsze. A resztę niezbyt ważnych rzeczy zrobisz w wolnym czasie.

                                 

                                    CYTATY


5.        Ostatnia rada to cytaty poszukajcie cytatów,  które was będą motywować i powieście lub napiszcie w liście do zrobienia abyście je wiedzieli. Na pewno cytat wam pomoże.

               

                   POZYTYWNE NASTAWIENIE


6.       I taka dodatkowa rada to  dobre nastawienie jak się budzicie to od razu się uśmiechnijcie a zobaczycie ze poranek stanie się lepszy!
                                                                    źródło




To były wszystkie rady w moim przypadku pomogły mam nadzieje ze wam też się przydadzą. Pamiętajcie to ile zrobicie to zależy tylko od was!!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój pierwszy wpis na blogu

                               Hei wyszstkim ! Jest to mój pierwszy wpis na moim blogu.  Postanowiłam założyć bloga jest tak jakby mój drugi blog, pierwszym, którym założyłam jest to mój instagram na, który was bardzo zapraszam. https://instagram.com/oliwiiiiiiaautm_source=ig_profile_share&igshid=16gobhnlrj964 Bardzo lubie czytać blogi innych młodych osób więc  postanowiłam sama coś takiego     Jestem Oliwia mam 14 lat , moją największa pasja jest sport.                                               Blog jest to maja druga pasja. Kocham podróżować!